Sık Sorulan Sorular

 

-Kargom ne zaman Ulaşır

Vermiş olduğunuz sipariş, satın aldığınız ürüne ait kampanyanın sona ermesini takip eden, ortalama 7 gün içerisinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. Siparişlerinizi, “Hesabım“ bölümündeki "Son Siparişlerim" sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte “Son Siparişlerim" sekmesinde, “Kargom Nerede?" linkinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz.
-Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam  gerekiyor? 
Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde iade edilecek ürünün aşağıdaki adrese gönderilmesi gerekmektedir. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulduğundan değişim yapılamamaktadır. İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin tümünü orijinal kutusu ile faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksiksiz doldurarak Sürat Kargo ile Peşin Ödeme olarak gönderebilirsiniz. Ürünlerin ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. Siparişinizde kullandığınız hediye çeki/çekleri iade işlemi esnasında hesabınıza yeniden tanımlanacaktır. 
İade Adresi: Anadolu Mah. Tutar Sok. No:6 Yıldırım/Bursa
-Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?
Ürün beden/numara değişimi yapılabilmektedir. Ürün/Ürünleriniz depomuza ulaştığı andan itibaren değişim süreci işleme konacaktır. Değişiminiz mümkün olan en kısa sürede tarafınıza gönderilecektir. 
-Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişinizde kampanya var ise kampanya süresinin sona ermiş olması durumunda maalesef siparişlerde değişiklik ve iptal yapılamamaktadır. Devam eden kampanyalarda ise siparişinizden ürün çıkarılması veya beden-numara değişimi yapılması mümkündür.
Beden ve numara değişikliği yapılabilmesi için değişim yapacağınız ürünün stoklarda bulunması gerekmektedir. Eğer stokta yoksa aynı fiyatlı baska bir ürün ile değişimi yapılabilmektedir. Değişiklik talebinizi iletmek için 444 2 392 arayabilir ya da info@bedrin.com.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz. 
-Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan “Hesabım” sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde değilse talebinizi ve sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için iptal etme sebebinizi “Mesaj göndermek istiyorum” butonuna tıklayarak ya da info@bedrin.com.tr adresine e-mail göndererek iletebilirsiniz. 
-Siparişimin teslimat adresini değiştirebiliyor muyum? 
Siparişinizin statüsünü kontrol etmek için ana sayfanızda yer alan “Hesabım” sekmesinden ilgili siparişi kontrol ediniz. Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alınmıştır” statüsünde ise teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz. Yeni adresinizi iletmek için tıklayabilir ya da info@bedrin.com.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz.