İade ve Değişim Prosedürü

Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor? 

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 7 gün içerisinde iade edilecek ürünün aşağıdaki adrese gönderilmesi gerekmektedir. Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulduğundan değişim yapılamamaktadır. İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksiksiz doldurarak Sürat Kargo  ile peşin ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürünlerin ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. İade ürün/ürünlerin bedeli, ürünler depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra iadeniz gerçekleşir. 
İade Adres : Anadolu Mh. Tutar Sk. No:6 Yıldırım/Bursa
Müşteri Hizmetleri : info@bedrin.com.tr 
 
İade etme süresi kaç gündür ?  
Bedrin Tekstil Konf. San. Tic. Ltd. Sti. üyelerin Cayma Hakkı" 7'' gündür.İademi hangi adrese göndereceğim? İade Adresi: "Anadolu Mh. Tutar Sk. No:6 Yıldırım/Bursa" İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim? İade talebiyle http://www.bedrin.com.tr 'ye gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları müşteri'ye aittir. Siparişiniz ile birlikte gelen faturanın arka yüzünde mesafeli satış sözleşmesi bulunan nüshasındaki iade formunu eksiksiz doldurarak, Sürat Kargo  ile aşağıdaki adrese “Peşin Ödemeli” olarak gönderebilirsiniz. 
İade Adres : Anadolu Mh. Tutar Sk. No:6 Yıldırım/Bursa
Müşteri Hizmetleri : info@bedrin.com.tr 
 
 İade ettiğim ürünün geri ödemesi nezaman yapılacak? 
Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra http://www.bedrin.com.tr tarafından kredi kartınıza iade işlemi gerçekleştirilir.Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve http://www.bedrin.com.tr ’nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur. 
 
Elime geçen ürün kusurlu. Ne yapmam gerekiyor? 
Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak stoklarda bulunması durumunda ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır.
 
Siparişimi nasıl iptal edebilirim? 
İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan “Hesabım” sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz “Sipariş Beklemede ” ya da “Kargoya Verildi” statüsünde değilse talebinizi ve sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için iptal etme sebebinizi “Mesaj göndermek istiyorum” butonuna tıklayarak ya da info@bedrin.com.tr adresine e-mail göndererek iletebilirsiniz.